27/12/07

SYARIKAT KAMI MENGUTAMAKAN MUTU PERKHIDMATAN
Kami mengutamakan mutu perkhidmatan dan Quality produk serta harga yang ditawarkan adalah lebih murah berbanding yang lain. Setiap lapisan masyarakat mampu membuka bisnes ini tidak kira di kampung /desa dan juga bandar.
Telah ramai yang berjaya menyertai kami dan berterima kasih kerana mereka dapat meningkatkan taraf pendapatan dengan menjadi usahawan ini.
LATIHAN YANG DISEDIAKAN
Perniagaan ini mudah dijalankan hanya dengan penerangan kurang 30 minit complate training / pemasangan dan cara-cara membuatnya.
 JENIS PERNIAGAAN YANG DIJALANKAN
Anda sendiri boleh memohon dan melaksanakan perniagaan ini,atau anda juga boleh mengupah pekerja jika masa anda terhad,anda juga boleh membuka seberapa banyak networker stall [ tiada had ] berorientasikan MODUS OPERASI seperti berikut;Kembara Bisnes [ oudoor ] perniagaan bergerak [ menggunakan kereta atau van ] mengikut kitaran semasa dilokasi-lokasi seperti, pasar minggu, pasar pagi, pasar malam. pasar tani, di sekolah seperti hari kantin, di IPTA / IPTS pesta konvokesyen, majlis-majlis seperti fun fair, karnival [ Jom Heboh ] acara sukan dan sewaktu dengannya.Fix Bisnes [ Indoor ] statik dilokasi-lokasi atau premis-premis tertentu seperti restoran,cafe,minimarket,pasaraya,perhentian bas,texi airport railway station,tempat rehat lebuhraya dan seumpamanya.
MEMPUNYAI PRODUK [ SERBUK POWDER / JUS ] halal TERKINI
Mempunyai produk yang terkini dan terlaris di pasaran dijamin memenuhi selera penggemar Ice Blended.Mempunyai 4 step mudah untuk menghasilkan ice blended yang bermutu tinggi keluaran Bumiputra.
Rasa yang enak dan tersendiri dijamin nak lagi dengan dirumuskan dan diadunkan dengan tahap kebersihan dan kualiti yang optima.Tarikh luput 6 sehingga 12 bulan [ bergantung pada jenis produk pada suhu bilik ]
PERKHIDMATAN PELANGAN
Dari segi perkhidmatan kami menawarkan After Sales Service seperti penghantaran produk,tunjuk ajar,konsultansi,latihan atau masalah berkaitan.
KAJIAN PEMASARAN
Pihak kami akan mematau pasaran dari semasa kesemasa dan selalu ada hubung kait dengan networker memberi pandagan/nasihat/dan motivasi jika perlu.
JANGKAAN PULANGAN MODAL
Kami menjangkakan pulangan modal yang dilaburkan RM 3499 - RM 3999 jika anda seorang yang tabah dan bersemanggat yang kuat akan menerima balik dalam masa 1-2 bulan dengan anggaran bersih RM 50-RM100 sehari.Dengan syarat,perniagaan dijalankan setiap hari tanpa jemu.INSYAKALLAH.
 MENAWARKAN PAKEJ DENGAN HARGA YANG MENARIK DAN MESRA PELANGGAN
Dengan diperhalusi pihak ukiceblendz sales & marketing menawarkan pakej harga yang amat competitif dan relatif serta yang paling rendah dipasaran dengan kualiti peralatan dan produknya